Friday, April 19, 2013

Hinnetest murelikult

Väikeste ülesannete tabeli põhjal sai kokku hinde, mille panin eKooli. Eriti tublid on olnud Janeli, Andra, Teresa.

Reisikirja eest on praegu veel X (mis muutub puudulikuks, kui see jääbki tegemata) Merilil, Kristil, Lisannal, Enal, Carolinal, Kirkel, Yvonnel (pooleli)


Murelikuks teeb mind täna lisaks Enale Kristi ajaveeb - viimane postitus on juba ajalooline (14. veebruar), ka reisikirja X on eKoolis parandamata - seega on praegu potentsiaalselt 2 puudulikku. Endiselt on Ena ajaveeb veelgi ajaloolisem (viimane uuendus 18. detsembril 2012) ja sel aastal ainult puudulikud hinded ongi!

Kõiki hindeid saab parandada kuid sellest tuleb mulle teada anda kui oled midagi oma ajaveebis muutnud. Tee oma asjad korda sest kooliaasta lõpp läheneb kohutava kiirusega!

Endiselt on paljudel puudu  või pooleli töölaua taustad ja CD kujundused. palun need esimeses järjekorras ära teha.
Tänased ülesanded
  1. Vaata oma grupikaaslaste ajaveebe aadressil  http://sytevaka7t.blogspot.com/. Lisa selle postituse kommentaariks, kelle kooliteemaline töölaua taust  sulle kõige rohkem meeldis.
  2. Lisa uus staatiline leht Minu lemmikraamat. Kirjuta sinna oma lemmikraamatust:
    Millised raamatuid sa üldiselt loed, mis teemal, mis autori teoseid?
    Mis on sul lemmikraamat? Kes on autor?

    Kirjuta lemmikraamatu sisust lühidalt. Kes on tegelased, mis on raamatu põhiline "iva".
    Kirjuta autori kohta. Lisa autori pilt.
    Lisa pilte (tegelastest, raamatu illustratsioone, raamatu kaanekujundusest jne) sellest raamatust.
    Lisa oma soovitus, kes võiksid seda lugeda ja miks?
    NB! Kujunda oma lehekülg, st kasuta värve, paksu-, kaldukirja jne.





21 comments:

  1. Mulle meeldib Eliisabeti taust.

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldis Lisette kooli desktopi taust

    ReplyDelete
  3. Mulle meeldib Lisette taust.

    ReplyDelete
  4. Minule meeldib Janeli taust :)

    ReplyDelete
  5. Mulle meeldib Eliisabeti taust

    ReplyDelete
  6. Mulle meeldis Eliisabeti taust!

    ReplyDelete
  7. Mulle meeldis Yvonne taust!

    ReplyDelete